POCHVALY A SŤAŽNOSTI

POCHVALY

Stretli ste sa nielen s profesionálnym prístupom zamestnancov Dopravného podniku mesta Banská Bystrica, a.s., ale aj s mimoriadnou ústretovosťou a ochotou? Prosíme podeľte sa s nami o Vaše skúsenosti.

Ďakujeme, že cestujete s nami.


SŤAŽNOSTI

Vybavovanie sťažností

Dopravný podnik mesta Banská Bystrica a.s. nie je povinný vybavovať anonymné sťažnosti. Oddelenie kontroly DPMBB a.s. ako vecne príslušné na vybavovanie sťažností v DPMBB a.s. má, v zmysle zákona o sťažnostiach, povinnosť sťažnosť, ktorá spĺňa požadované zákonné podmienky vybaviť do 60 pracovných dní.

Oddelenie kontroly DPMBB a.s. ako vecne príslušné na vybavovanie sťažností v DPMBB a.s. má, v zmysle zákona o sťažnostiach, povinnosť sťažnosť, ktorá spĺňa požadované zákonné podmienky vybaviť do 60 pracovných dní.

Z podanej sťažnosti musí byť zrejmý predmet sťažnosti a čoho sa sťažovateľ domáha, a preto je potrebné uvádzať predovšetkým:

  • miesto udalosti (názov zastávky, ulice, smer jazdy linky a pod.)
  • čas udalosti (dátum, hodina, minúta)
  • číslo linky a prípadne aj evidenčné číslo vozidla
  • popis udalosti
  • ak je to možné aj identifikačné údaje svedka udalosti
  • ďalšie údaje, ktoré je sťažovateľ ochotný a schopný k udalosti uviesť

Dopravný podnik mesta Banská Bystrica je oprávnený vybavovať iba sťažnosti týkajúce sa služieb, ktoré poskytuje, tzn. prevádzky liniek MHD Banská Bystrica č. 1 až 8.

Sťažnosti je možné zasielať na adresu:

Dopravný podnik mesta Banská Bystrica a.s.
Kremnička 53
974 05 Banská Bystrica

alebo, prostredníctvom tohto elektronického formulára: